文献
J-GLOBAL ID:201602211774384160
整理番号:16A0265263
2011年の東日本大地震後の,宮城県産殻付カキの効果的な販売戦略の解析
An Analysis of Effective Marketing Strategies for Miyagi Shelled Oyster after the Great East Japan Earthquake of 2011
著者 (3件):
TAKAHASHI Yoshifumi
(Kyushu Univ., Fukuoka, JPN)
,
MIYATA Tsutom
(Kyushu Univ., Fukuoka, JPN)
,
WAKAMATSU Hiroki
(Kyushu Univ., Fukuoka, JPN)
資料名:
Journal of the Faculty of Agriculture, Kyushu University
(Journal of the Faculty of Agriculture, Kyushu University)
巻:
61
号:
1
ページ:
251-255
発行年:
2016年02月29日
JST資料番号:
S0238B
ISSN:
0023-6152
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)