文献
J-GLOBAL ID:201602278106595756
整理番号:16A0854627
顧客の返品低減の補助店舗サービス戦略の均衡分析【JST・京大機械翻訳】
Equilibrium analysis of store assistance strategy for reducing consumer returns
著者 (3件):
Chen Jingxian
(School of Business, Nantong University)
,
Yang Feng
(School of Management, University of Science and Technology of China)
,
Liang Liang
(School of Management, University of Science and Technology of China)
資料名:
Xitong Gongcheng Lilun yu Shijian
(Xitong Gongcheng Lilun yu Shijian)
巻:
36
号:
2
ページ:
374-383
発行年:
2016年
JST資料番号:
C2070A
ISSN:
1000-6788
CODEN:
XGLSE2
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
中国 (CHN)
言語:
中国語 (ZH)