Rchr
J-GLOBAL ID:200901005321076939
Update date: Jul. 24, 2008
Kim Sangki
カナザワ ナオキ | Kim Sangki
Affiliation and department:
Research field (1):
Commerce
Research keywords (4):
サービス・マーケティング
, 流通の国際比較
, Service Marketing
, Studies of International Comparison on Distribution System
Research theme for competitive and other funds (5):
- 経営文化の日米韓比較
- サービス・マーケティング
- 流通構造と流通政策の国際比較
- Service Marketing
- Study of International Comparison on Distribution Structures and Distribution Policies
MISC (55):
-
サービス・アプローチの国際マーケティング戦略. 韓国マーケティング科学会『東北亜時代のマーケティングセミナー論文集』2004年8月. 2004. 韓国マーケティング科学会『東北亜時代のマーケティングセミナー論文集』2004年8月
-
Marketing Strategy of Service Approach. 2004
-
日本流通の現状と課題:韓日米比較. 韓国マーケティング科学会2004春季学術大会発表論文集. 2004. 2004年韓国マーケティング科学会春季学術大会発表論文集
-
インターネットを介した流通革命と小売業の戦略課題. 富士常葉大学共同研究報告書. 2004. 第1号
-
Internet Assisted Revolution in Distribution System and Strategic Problems of Retail Dealers. Joint Research Report of Fuji Tokoha University. 2004. 1
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Books (2):
-
サービス・マーケティングの新展開(共著)
同文舘 1993
-
The New Development of Service Marketing
Dobunkan 1993
Works (1):
-
インターネットを介した流通革命と小売業の戦略課題
2002 -
Education (4):
- - 1986 Keio University Graduate School of Business and Commerce
- - 1986 Keio University Graduate School, Division of Commerce
- - 1973 嶺南大学校 商経学部 商学
- - 1973 Yeongnam university
Professional career (1):
Committee career (1):
Association Membership(s) (6):
韓国流通学会
, 慶應義塾大学商学会
, 韓日経商学会
, 日本マーケティング協会
, 日本観光学会
, 日本商業学会
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