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J-GLOBAL ID:200901005321076939   Update date: Jul. 24, 2008

Kim Sangki

カナザワ ナオキ | Kim Sangki
Affiliation and department:
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (4): サービス・マーケティング ,  流通の国際比較 ,  Service Marketing ,  Studies of International Comparison on Distribution System
Research theme for competitive and other funds  (5):
  • 経営文化の日米韓比較
  • サービス・マーケティング
  • 流通構造と流通政策の国際比較
  • Service Marketing
  • Study of International Comparison on Distribution Structures and Distribution Policies
MISC (55):
  • サービス・アプローチの国際マーケティング戦略. 韓国マーケティング科学会『東北亜時代のマーケティングセミナー論文集』2004年8月. 2004. 韓国マーケティング科学会『東北亜時代のマーケティングセミナー論文集』2004年8月
  • Marketing Strategy of Service Approach. 2004
  • 日本流通の現状と課題:韓日米比較. 韓国マーケティング科学会2004春季学術大会発表論文集. 2004. 2004年韓国マーケティング科学会春季学術大会発表論文集
  • インターネットを介した流通革命と小売業の戦略課題. 富士常葉大学共同研究報告書. 2004. 第1号
  • Internet Assisted Revolution in Distribution System and Strategic Problems of Retail Dealers. Joint Research Report of Fuji Tokoha University. 2004. 1
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Books (2):
  • サービス・マーケティングの新展開(共著)
    同文舘 1993
  • The New Development of Service Marketing
    Dobunkan 1993
Works (1):
  • インターネットを介した流通革命と小売業の戦略課題
    2002 -
Education (4):
  • - 1986 Keio University Graduate School of Business and Commerce
  • - 1986 Keio University Graduate School, Division of Commerce
  • - 1973 嶺南大学校 商経学部 商学
  • - 1973 Yeongnam university
Professional career (1):
  • (BLANK)
Committee career (1):
  • 韓国流通学会 会員
Association Membership(s) (6):
韓国流通学会 ,  慶應義塾大学商学会 ,  韓日経商学会 ,  日本マーケティング協会 ,  日本観光学会 ,  日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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