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J-GLOBAL ID:200901005423762837   Update date: Jul. 20, 2009

Nakajima Junichi

ナカジマ ジュンイチ | Nakajima Junichi
Affiliation and department:
Job title: Professor
Research field  (2): Social psychology ,  Sociology
Research keywords  (5): 消費者行動論 ,  メディア論 ,  コミュニケーション論 ,  Media Study ,  Communication
Research theme for competitive and other funds  (2):
  • メディア・コミュニケーション論
  • -
MISC (2):
  • 多メディア社会と若者の情報行動. テレコミュニケーション. 2005. No.253
  • テレビショッピング利用者における価値意識-手段目的連鎖モデルから-. Direct Marketing Review 日本ダイレクトマーケティング学会. 2005. Vol.4
Books (1):
  • メディア変容と流行 (ネットワーク社会)
    叢書:現代のメディアとジャーナリズム ミネルヴァ書房 2005
Education (2):
  • - 1987 The University of Tokyo
  • - 1979 The University of Tokyo
Awards (1):
  • 1980 - 第1回佐藤栄作賞優秀賞(文部省並びに外務省)
Association Membership(s) (5):
日本ダイレクトマーケティング学会 ,  日本広告学会 ,  情報通信学会 ,  日本社会心理学 ,  日本マス・コミュニケーション学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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