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J-GLOBAL ID:200901011812073974
Update date: Jan. 17, 2024
Tsujimoto Koi
ツジモト コウイ | Tsujimoto Koi
Affiliation and department:
旧所属 名古屋経済大学 経営学部 経営学科
About 旧所属 名古屋経済大学 経営学部 経営学科
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Job title:
教授
Research field (2):
Commerce
, Economic policy
Research keywords (4):
消費経済学
, マーケティング
, Consumer Economics
, Marketing
Research theme for competitive and other funds (10):
1985 - マーケティング理論体系の再構築
1980 - 消費経済学の体系化
1980 - 商学体系の再構築-商業・流通の現代的課題-
1980 - Academic Structure of Consumption Economics
企業理念
企業倫理
Business Concept
Business Ethies
Reconstructing Commerce and Distribution Theory
Reconstructing Marketing Theories
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MISC (27):
Revitalization from Deflation and Consumption Economy. 2003. 24
Reconsideration as for Marketing Definitions by AMA 1948&1985. Nagoya Keizai University. 2003
デフレ不況からの回復と消費経済. 日本消費経済学会. 2003. 24
マーケティングの定義(AMA1948年、1985年)再考. 名古屋経済大学経営学部 開設記念論集. 2003
Revitalization from Deflation and Consumption Economy. 2003. 24
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Books (6):
最新 商学総論(共編著)
中央経済社 1995
Latest Commerce(共著)
Chuo Keizaisha 1995
企業の消費者対応,共著「消費者被害の救済」の第5章に所収
晃洋書房 1987
Business Action toward Consumer Damage Chap. 5 "Protecting Consumer Damage"
Koyo Shobo Publishing Co. 1987
マーケティング基本用語の解説(4名共著)
文真堂 1974
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Education (2):
- 1965 Meiji University
- 1965 Meiji University Graduate School, Division of Commerce Marketing
Professional career (1):
Master of Commerce (Meiji University)
Committee career (6):
1997 - アジア市場経済学会 理事
1997 - Asian Consumer and Family Economics Association Japanese Representative
1976 - 1986 日本消費経済学会 評議員,理事,副会長
1976 - 1978 日本商業学会 評議員,理事
日本経営診断学会 会員
日本経営学会 会員
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Association Membership(s) (6):
アジア市場経済学会
, Asian Consumer and Family Economics Association
, 日本経営診断学会
, 日本経営学会
, 日本消費経済学会
, 日本商業学会
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