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J-GLOBAL ID:200901011812073974   Update date: Jan. 17, 2024

Tsujimoto Koi

ツジモト コウイ | Tsujimoto Koi
Affiliation and department:
Job title: 教授
Research field  (2): Commerce ,  Economic policy
Research keywords  (4): 消費経済学 ,  マーケティング ,  Consumer Economics ,  Marketing
Research theme for competitive and other funds  (10):
  • 1985 - マーケティング理論体系の再構築
  • 1980 - 消費経済学の体系化
  • 1980 - 商学体系の再構築-商業・流通の現代的課題-
  • 1980 - Academic Structure of Consumption Economics
  • 企業理念
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MISC (27):
  • Revitalization from Deflation and Consumption Economy. 2003. 24
  • Reconsideration as for Marketing Definitions by AMA 1948&1985. Nagoya Keizai University. 2003
  • デフレ不況からの回復と消費経済. 日本消費経済学会. 2003. 24
  • マーケティングの定義(AMA1948年、1985年)再考. 名古屋経済大学経営学部 開設記念論集. 2003
  • Revitalization from Deflation and Consumption Economy. 2003. 24
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Books (6):
  • 最新 商学総論(共編著)
    中央経済社 1995
  • Latest Commerce(共著)
    Chuo Keizaisha 1995
  • 企業の消費者対応,共著「消費者被害の救済」の第5章に所収
    晃洋書房 1987
  • Business Action toward Consumer Damage Chap. 5 "Protecting Consumer Damage"
    Koyo Shobo Publishing Co. 1987
  • マーケティング基本用語の解説(4名共著)
    文真堂 1974
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Education (2):
  • - 1965 Meiji University
  • - 1965 Meiji University Graduate School, Division of Commerce Marketing
Professional career (1):
  • Master of Commerce (Meiji University)
Committee career (6):
  • 1997 - アジア市場経済学会 理事
  • 1997 - Asian Consumer and Family Economics Association Japanese Representative
  • 1976 - 1986 日本消費経済学会 評議員,理事,副会長
  • 1976 - 1978 日本商業学会 評議員,理事
  • 日本経営診断学会 会員
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Association Membership(s) (6):
アジア市場経済学会 ,  Asian Consumer and Family Economics Association ,  日本経営診断学会 ,  日本経営学会 ,  日本消費経済学会 ,  日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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