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J-GLOBAL ID:200901012499125255   Update date: Mar. 21, 2012

Genma Kazuo

ゲンマ カズオ | Genma Kazuo
Homepage URL  (1): http://ir.c.chuo-u.ac.jp/researcher/profile/00010934.html
Research field  (2): Business administration ,  Politics
Research keywords  (4): 政治学 ,  経営学 ,  Politics ,  Business Administration
Research theme for competitive and other funds  (6):
  • 2002 - 企業のコミュニケーション戦略
  • 2002 - Communication Strategy for Corprations
  • 2000 - マーケティング・コミュニケーション
  • 1995 - 政党の支持拡大戦略
  • 1995 - 広告の理論と実践
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MISC (16):
  • 弦間 一雄. 広告ゲームの終焉とコミュニケーション・デザイン. CGSAフォーラム. 2009
  • GENMA Kazuo. Why advertising is not working and how communication design actually works. 2009
  • 広告表現史のケーススタディ可能性の検討. CGSAフォーラム. 2008
  • ブランド・ビルディングと商品開発. 2005
  • 広告制作の現場からの方法. 2005
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Education (2):
  • - 1997 The University of Tokyo
  • - 1997 The University of Tokyo Graduate School, Division of Law and Politics
Work history (7):
  • 2007/04 - ~ 中央大学大学院国際会計研究科特任教授
  • 2006/04 - 2007/03 Chuo University Chuo University
  • 2004/04 - 2006/03 Chuo University Chuo University
  • 2002/04 - ~ 多摩美術大学美術学部非常勤講師
  • 2000/04 - ~ 株式会社博報堂制作ディレクター
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Association Membership(s) (2):
日本マーケティングサイエンス学会 ,  日本選挙学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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