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J-GLOBAL ID:200901012499125255
Update date: Mar. 21, 2012
Genma Kazuo
ゲンマ カズオ | Genma Kazuo
Homepage URL (1):
http://ir.c.chuo-u.ac.jp/researcher/profile/00010934.html
Research field (2):
Business administration
, Politics
Research keywords (4):
政治学
, 経営学
, Politics
, Business Administration
Research theme for competitive and other funds (6):
2002 - 企業のコミュニケーション戦略
2002 - Communication Strategy for Corprations
2000 - マーケティング・コミュニケーション
1995 - 政党の支持拡大戦略
1995 - 広告の理論と実践
1995 - Theory and Execution of Advertising
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MISC (16):
弦間 一雄. 広告ゲームの終焉とコミュニケーション・デザイン. CGSAフォーラム. 2009
GENMA Kazuo. Why advertising is not working and how communication design actually works. 2009
広告表現史のケーススタディ可能性の検討. CGSAフォーラム. 2008
ブランド・ビルディングと商品開発. 2005
広告制作の現場からの方法. 2005
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Education (2):
- 1997 The University of Tokyo
- 1997 The University of Tokyo Graduate School, Division of Law and Politics
Work history (7):
2007/04 - ~ 中央大学大学院国際会計研究科特任教授
2006/04 - 2007/03 Chuo University Chuo University
2004/04 - 2006/03 Chuo University Chuo University
2002/04 - ~ 多摩美術大学美術学部非常勤講師
2000/04 - ~ 株式会社博報堂制作ディレクター
1988/04 - ~ 株式会社博報堂コピーライター
Chuo University Chuo Graduate School of International Accounting, Graduate School of International Accounting Professor
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Association Membership(s) (2):
日本マーケティングサイエンス学会
, 日本選挙学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in
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For details, see here
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