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J-GLOBAL ID:200901019410579090   Update date: Jun. 05, 2020

Nemoto Noriaki

ネモト ノリアキ | Nemoto Noriaki
Affiliation and department:
Job title: 教授
Research field  (2): Social psychology ,  Business administration
Research keywords  (6): 消費者心理 ,  消費者行動 ,  マーケティング ,  Consumer Psychology ,  Consumer Behavior ,  Marketing
Research theme for competitive and other funds  (6):
  • 消費者の媒体評価
  • 消費者の店選択行動
  • 消費者ニーズの進化
  • Consumers' Evaluation on Media
  • Store-selection of Consumer
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MISC (9):
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Books (4):
  • 価値のマーチャンダイジング
    ダイヤモンド社 1988
  • Merchandising on Value
    1988
  • 個性化のマーケティング
    ダイヤモンド社 1973
  • Marketing on individuality
    1973
Works (3):
  • 生活情報の信頼性形成過程のモデル構築のために研究(2002年度吉田秀雄記念事業財団)
    2002 -
  • 生活情報に信頼性形成過程の研究(2001年度吉田秀雄記念事業財団)
    2001 -
  • 日本心理学会 第64回大会 シンポジウム「生活価値の実現と生活工学一生活行動研究の新しい展開を求めて」課題提供者「生活価値の構造について」
Education (4):
  • - 1962 Kyoto University
  • - 1962 Kyoto University Graduate School, Division of Letters
  • - 1957 Kyoto University Faculty of Letters
  • - 1957 Kyoto University Faculty of Literature
Professional career (1):
  • (BLANK)
Committee career (1):
  • 日本広告学会 評議員
Awards (1):
  • 2004 - 日本広告学会 学会賞 学術部内論文
Association Membership(s) (5):
日本マーケティングサイエンス学会 ,  日本消費者行動研究学会 ,  日本広告学会 ,  日本商業学会 ,  日本心理学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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