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J-GLOBAL ID:200901019410579090
Update date: Jun. 05, 2020
Nemoto Noriaki
ネモト ノリアキ | Nemoto Noriaki
Affiliation and department:
旧所属 甲南大学 経営学部 経営学科
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Job title:
教授
Research field (2):
Social psychology
, Business administration
Research keywords (6):
消費者心理
, 消費者行動
, マーケティング
, Consumer Psychology
, Consumer Behavior
, Marketing
Research theme for competitive and other funds (6):
消費者の媒体評価
消費者の店選択行動
消費者ニーズの進化
Consumers' Evaluation on Media
Store-selection of Consumer
Progress of Corsumer's Needs
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MISC (9):
生活における情報源の信頼性について. 広告科学(第44集). 2003. 第44集. 64-80
生活価値の変化IV. 甲南経営研究. 2002. 第43巻 第3号 p.49-82
生活価値の変化III. 甲南経営研究. 2002. 第42巻 第1・2号 25-41
N Nemoto. The structure of and changes to the life values of Japanese consumers. JAPANESE PSYCHOLOGICAL RESEARCH. 2001. 43. 4. 207-217
The structure of and changes to the life values of Japanese consumers. Japanese Psychological Research. 2001. 43. 4. 207-217
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Books (4):
価値のマーチャンダイジング
ダイヤモンド社 1988
Merchandising on Value
1988
個性化のマーケティング
ダイヤモンド社 1973
Marketing on individuality
1973
Works (3):
生活情報の信頼性形成過程のモデル構築のために研究(2002年度吉田秀雄記念事業財団)
2002 -
生活情報に信頼性形成過程の研究(2001年度吉田秀雄記念事業財団)
2001 -
日本心理学会 第64回大会 シンポジウム「生活価値の実現と生活工学一生活行動研究の新しい展開を求めて」課題提供者「生活価値の構造について」
Education (4):
- 1962 Kyoto University
- 1962 Kyoto University Graduate School, Division of Letters
- 1957 Kyoto University Faculty of Letters
- 1957 Kyoto University Faculty of Literature
Professional career (1):
(BLANK)
Committee career (1):
日本広告学会 評議員
Awards (1):
2004 - 日本広告学会 学会賞 学術部内論文
Association Membership(s) (5):
日本マーケティングサイエンス学会
, 日本消費者行動研究学会
, 日本広告学会
, 日本商業学会
, 日本心理学会
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