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J-GLOBAL ID:200901022677005086   Update date: Jan. 26, 2011

Ogi Norichika

オギ ノリチカ | Ogi Norichika
Affiliation and department:
Job title: Professor
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (6): 行政・公共のマーケティング ,  医療・福祉マーケティング ,  マーケティング ,  Consumer Education ,  Distribution ,  Marketing
Research theme for competitive and other funds  (9):
  • ソーシャルビジネス
  • 行政・公共のマーケティング
  • 医療・福祉マーケティング
  • マーケティングと非営利組織
  • マーケティングと法的規制
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MISC (9):
  • ソーシャルイノベーションのマーケティング. 企業診断. 2008. 55. 11. 27-31
  • 医療機関におけるマーケティング活動の展開と消費者利益. 消費者教育(消費者教育学会誌). 2007. 27. 1-11
  • 医療マーケティングの展開と消費者. 消費者教育(消費者教育学会誌). 2005. 25
  • 郵省事業におけるマーケティング戦略. 郵貯資金研究協会. 2002. 10
  • リーガル・マーケティングの展望と課題. 松山大学論集. 1998. 10. 4
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Books (7):
  • マーケティング戦略論
    芙蓉書房 2008
  • マーケティングEYE[第2版]
    中部経済新聞社 2007
  • Marketing Eye
    Chubukeizaishinbunsya 2003
  • 『マーケティング・ストラテジー』
    中央経済社 2000
  • Marketing Strategy
    Chuoukeizaisha 2000
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Works (2):
  • 医療経営人材教育プログラム(経済産業省)
    2005 -
  • 郵省事業におけるマーケティング戦略
    2000 -
Education (2):
  • - 1997 Keio University Graduate School of Business and Commerce
  • - 1997 Keio University Graduate School, Division of Commerce
Professional career (1):
  • (BLANK) (Keio University)
Committee career (1):
  • 日本消費者教育学会 評議員
Awards (1):
  • 1998 - 日本消費者教育学会学会費(研究奨励賞)
Association Membership(s) (6):
生活経済学会 ,  日本産業経済学会 ,  日本商業学会 ,  消費者行動研究学会 ,  日本商品学会 ,  日本消費者教育学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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