Rchr
J-GLOBAL ID:200901023537260759
Update date: Jan. 17, 2024
Ito Kinya
イトウ キンヤ | Ito Kinya
Affiliation and department:
旧所属 和歌山工業高等専門学校 機械工学科
About 旧所属 和歌山工業高等専門学校 機械工学科
Search "旧所属 和歌山工業高等専門学校 機械工学科"
Job title:
助教授
Research field (2):
Robotics and intelligent systems
, Mechanics and mechatronics
Research keywords (4):
知能機械学・機械システム
, 機械力学・制御
, Intelligent Mechanics and Machine System
, Mechanics and Control Engineering
Research theme for competitive and other funds (6):
1999 - 2004 フィードバック制御系における空気圧シリンダの位置決め制御
1999 - 2004 Position Control of a Pneumatic Cylinder by Feedback Control System
1999 - Matlabを活用した制御系のシミュレーション
1999 - Simulation of Control System with Matlab
1998 - 状態フィードバック制御に関する教材装置の開発
1998 - Development of Teaching Devices for State Feedback Control
Show all
MISC (26):
GRAPH 腹部エコーの読み方4 Wilson病(共著). 総合臨床. 2003. 52. 1. 220-225
GRAPH 腹部エコーの読み方3 Cruveilher-Baumgarten症候群(共著). 総合臨床. 2002. 51. 12. 3332-3337
GRAPH 腹部エコーの読み方2 肝硬変(共著). 総合臨床. 2002. 51. 11. 3093-3099
GRAPH 腹部エコーの読み方1 劇症肝炎(共著). 総合臨床. 2002. 51. 10. 2865-2872
伊藤 欣也, 濱口 龍弘, 川合 達也. MATLAB/SIMULINKを活用した空気圧シリンダの位置決め制御(共著). 和歌山工業高等専門学校研究紀要. 2002. 37. 1-6
more...
Works (6):
ボードコンピュータを用いた計測,制御に関する教材開発
1993 -
Development of the Experimental Device for Automatic Control with the Board Computer
1993 -
ポケットコンピュータを用いた計測・制御に関する教材開発
1992 -
Development of the Experimental Device for Automatic Control with the Pocket Computer
1992 -
機械工学科における制御工学実験の教材開発(6テーマ)
1991 -
more...
Education (2):
- 1979 Shinshu University Faculty of Engineering
- 1979 Shinshu University Faculty of Engineering Mechanical Engineering
Work history (6):
1993/04 - - 和歌山工業高等専門学校 助教授
1993/04 - - Wakayama National College of Technology Associate Professor
1990/04 - - 和歌山工業高等専門学校 講師
1990/04 - - Wakayama National College of Technology Lecturer
1983/04 - - 和歌山工業高等専門学校 助手
1983/04 - - Wakayama National College of Technology Research Associate
Show all
Association Membership(s) (1):
日本機械学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in
researchmap
.
For details, see here
.
Return to Previous Page
TOP
BOTTOM