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J-GLOBAL ID:200901026873769898   Update date: Feb. 02, 2009

Taniguchi Masaru

タニグチ マサル | Taniguchi Masaru
Affiliation and department:
Research field  (2): Commerce ,  Business administration
Research keywords  (4): 経営戦略論 ,  マーケッティング論 ,  Business Administraition ,  THE CURRENT MARKETING
Research theme for competitive and other funds  (6):
  • 実践商業概論
  • マーケッティング論
  • 小売業態とその進化の研究-業態目標と業態戦略の視点から-
  • PRACTICAL COMMERCIAL SCIENCE
  • THE CURRENT MARKETING
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MISC (10):
  • 「製」「配」「販」「消」における『チャネル・リンケージ』の新概念について。. 「製」「配」「販」「消」における『チャネル・リンケージ』の新概念について。. 1997. 10. 1. 33
  • A New concept for the Integration (Chanel Linkage)of Monufacturers. Distributoro. Retailers and Consumers of Commodities. A New concept for the Integration (Chanel Linkage)of Monufacturers. Distributoro. Retailers and Consumers of Commodities. 1997. 10. 1. 33
  • 21世紀は非・常識の時代.進む第2次流通革命. 読売新聞.96年7月6日号. 1996
  • 安さのみへの依存、する時. 日経流通新聞.流通論壇. 1996
  • 価格決定・消費者主導に(95年4月4日付). 日本経済新聞社,日経流通新聞,流通論壇. 1995
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Books (12):
  • 21世紀への架け橋
    日聖BP企画、発行 2000
  • 「チャネル・リンケージの近未来」-流通大革新時代の「製・配・販」戦略
    1998
  • 「EVOLVING CHANNEL LINKAGES」
    1998
  • マーケティング論
    悠々社 1994
  • THE CURRENT MARKETING
    1994
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Committee career (1):
  • 現代経営学研究学会 名誉会員
Association Membership(s) (2):
現代経営学研究学会 ,  日本経営学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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