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J-GLOBAL ID:200901027063258311
Update date: Sep. 25, 2007
Ogihara Keisaku
オギハラ ケイサク | Ogihara Keisaku
Affiliation and department:
Research field (2):
Commerce
, Business administration
Research keywords (4):
組織行動論
, ソーシャル・マーケティング
, Organizational Behavior
, Social Marketing
Research theme for competitive and other funds (2):
- ソーシャル・マーケティングのコンセプト
- The Concept of Social Marketing
MISC (16):
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ソーシャル・マーケティングと企業システム. 名古屋外国語大学国際経営学部紀要. 1996. 創刊. 112-130
-
Social Marketing and the Enterprise System. Nagoya University of Foreigh Studies Journal of School of gloval Bussiness and Economics. 1996. 創刊. 112-130
-
組織の変動と革新-J.P.コッターの組織動学を中心として-. 愛知女子短期大学経営論集. 1993. 4,17
-
経営組織の環境適応理論における諸問題と市場志向. 愛知女子短期大学研究紀要. 1993. 26,201
-
企業戦略のコンセプトにおける市場と組織. 愛知女子短期大学 経営論集. 1993. 3,31
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Books (2):
-
経営学新論-現代経営学の諸問題-
(株)学文社 1993
-
The New Management Theory-On the Problems of the Modern Management Theory-
Gakubunshya Co. , Ltd, 1993
Education (2):
- - 1958 Kyoto University Faculty of Economics
- - 1958 Kyoto University Faculty of Economics
Association Membership(s) (3):
日本経営学会
, 日本マーケティング協会
, 日本産業組織心理学会
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