Rchr
J-GLOBAL ID:200901029849239399
Update date: Oct. 02, 2020
Takei Hisashi
タケイ ヒサシ | Takei Hisashi
Affiliation and department:
Waseda University Faculty of Commerce School of Commerce
About Waseda University Faculty of Commerce School of Commerce
Search "Waseda University Faculty of Commerce School of Commerce"
Detailed information
Job title:
Professor
Research field (1):
Commerce
Research keywords (1):
Marketing, Transaction, Distribution
Papers (35):
武井寿. マーケティングにおける意味解釈研究の方法論的課題. 早稲田商学. 2016. 447・448合併号. 35ページ-66ページ
武井寿. 意味解釈研究の方法と課題-消費者研究を焦点として-. 日本商品学会第66回全国大会研究発表(口頭発表)(京都学園大学). 2015
武井寿. マーケティングにおける意味解釈の理論的基盤と技法. 早稲田商学. 2013. 436号. 1ページ-24ページ
井上萌希, 武井寿. 伝統産業のブランディング戦略-東京都台東区の製造業-. 日本商品学会第63回全国大会研究発表(口頭発表)(早稲田大学). 2012
スタニスロスキーすみれ, 武井寿. NPOのオファリングスとコミュニケーション戦略. 日本商品学会東日本部会大会(口頭発表). 2009
more...
Books (12):
意味解釈のマーケティング-人間の学としての探究-
白桃書房 2015 ISBN:9784561662099
広告と販売促進
実教出版 2015 ISBN:9784407203295
専門基礎ライブラリー 現代マーケティング論(担当第1章 現代マーケティングの課題)
実教出版 2006
21世紀の商品市場(担当第7章 新しい価値創造のためのマーケティング)
白桃書房 2005
流通新論
八千代出版 2004
more...
Education (1):
- 1976 Waseda University Faculty of Commerce
Professional career (4):
博士(商学) (早稲田大学)
Doctor of Commerce
商学修士 (早稲田大学)
Master of Commerce
Association Membership(s) (3):
組織学会
, 日本商品学会
, 日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in
researchmap
.
For details, see here
.
Return to Previous Page
TOP
BOTTOM