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J-GLOBAL ID:200901032753602973   Update date: Aug. 09, 2022

Otsu Masakazu

オオツ マサカズ | Otsu Masakazu
Affiliation and department:
Job title: Professor
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (2): 観光マーケティング ,  Marketing Strategic Information System
Research theme for competitive and other funds  (5):
  • 観光におけるマーケティング
  • ハイテク・マーケティングに関する研究
  • 営業情報システムに関する研究
  • Study on High Technology Marketing
  • Study on Sales Information System
MISC (4):
  • 地域への観光訪問が地域イメージに与える影響-和歌山県の地域イメージとその規定因に関する消費者調査結果をもとに-. 観光学. 2010. 3. 1-9
  • Otsu Masakazu. Possibility of Innovative Destination Marketing : Proposal of Tourism Information System to correspond with Various Visitors' Needs. Keizai riron : economic theory. 2009. 351. 334. 43-59
  • The Simulation Approach for New Product Diffusion. Keizai Riron. 1993. 251. 57
  • Marketing Strategy in High Technology Industries. The Rokkodai Ronshu. 1991. 38. 3. 168
Education (4):
  • - 1991 Kobe University
  • - 1991 Kobe University Graduate School, Division of Administration
  • - 1983 Nagoya University School of Science
  • - 1983 Nagoya University Faculty of Science
Professional career (2):
  • (BLANK) (Nagoya University)
  • (BLANK)
Association Membership(s) (3):
組織学会 ,  日本商業学会 ,  日本化学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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