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J-GLOBAL ID:200901033165393396   Update date: Sep. 27, 2022

Masuda Takaaki

マスダ タカアキ | Masuda Takaaki
Affiliation and department:
Job title: 教授
Homepage URL  (1): http://www.ccb.shukutoku.ac.jp
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (2): MARKETING ,  商学
Research theme for competitive and other funds  (4):
  • マーケティング
  • 経営情報システム
  • Marketing
  • Management Information System
MISC (16):
  • ネットワーキングによる新しい広告戦略の展開-インターネット広告を中心とした考案-. 国際経営・文化研究. 2002. 7. 1. 11-25
  • Derelopement of a New Networked Adresrising Strateegy-A Study Focusing on Inteinet Advertising-. Cross-cultural Business and Cultural Studies. 2002. 7. 1. 11-25
  • イベントとインターネットビジネス-サイバーマーケティングからのアプローチ-. 国際経営・文化研究. 2001. 5. 2. 33-45
  • Events and Internet Business-A Study from a Cyber Marketing Approach-. Cross-cultural Business and Cultural Studies. 2001. 5. 2. 33-45
  • 情報文化とネットワーク -マーケティングアプロー4からの考察-. 国際経営・文化研究. 2000. 4. 2. 73-89
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Books (9):
  • 広告概論I(共著)
    産能大学 1997
  • The Best MARKETING-広告・販売促進-(共著)
    総合法令株式会社 1995
  • 景気変動と広告(共著)
    日本経済新聞社 1995
  • 攻めと守りの事業推進戦略(共著)
    日本ビジネスレポート 1981
  • 80年代のマーケティング環境とその対応(共著)
    日本ビジネスレポート 1979
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Education (4):
  • - 1963 Waseda University
  • - 1963 Waseda University Graduate School, Division of Commerce
  • - 1961 Waseda University
  • - 1961 Waseda University Faculty of Commerce
Professional career (1):
  • 修士(商学) (早稲田大学)
Work history (8):
  • 1993 - 1996 Rissho University
  • 1993 - 1996 Rissho University, Part-Time Lecturer
  • 1990 - 1992 Yokohama College of Commerce
  • 1990 - 1992 Yokohama College of Commerce Part-Time Lecturer
  • 1983 - 1987 社会工学研究所 取締役研究部長
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Committee career (3):
  • 1999 - イベント学会 理事
  • 1999 - 日本広告学会 評議員
  • 1998 - 情報文化学会 理事
Association Membership(s) (4):
イベント学会 ,  情報文化学会 ,  日本広告学会 ,  日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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