Yoshitomo Hatakeyama, Shin Osera, Keigo Taketani. Effects of crisis response advertising for recovering trust: Apology, corrective action, and excuse, what is the better practice in crisis communication?. Journal of Advertising Science. 2020. 67. 21-49
OSERA Shin. Understanding of Multichannel Customer Management: A Review. 2015. 86. 197-209
OSERA Shin. The Process of Shoppers' Multichannel Use: From the Perspective of Shopping Categories. Journal of Business Administration. 2015. 85. 145-157
2015/04 - 現在 Toyo University Department of Marketing, Faculty of Business Administration Associate Professor
2008/04 - 2015/03 Toyo University Department of Marketing, Faculty of Business Administration Lecturer
2003/04 - 2006/03 Waseda University Faculty of Commerce Research Assistant
Committee career (4):
2014/05 - 現在 日本商品学会 理事
2013/06 - 現在 日本ダイレクトマーケティング学会 理事
2010/10 - 現在 日本広告学会 関東部会評議員
2007/06 - 現在 日本商品学会 東日本部会幹事
Awards (1):
日本ダイレクトマーケティング学会第1回田島記念賞
Association Membership(s) (6):
JAPAN ASSOCIATION FOR CONSUMER STUDIES
, JAPAN ACADEMY OF ADVERTISING
, 日本ダイレクトマーケティング学会
, 日本商品学会
, JAPAN SOCIETY OF MARKETING AND DISTRIBUTION
, 日本フードサービス学会