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J-GLOBAL ID:200901035343774962   Update date: Feb. 21, 2010

Katou Akiko

カトウ アキコ | Katou Akiko
Affiliation and department:
Job title: Assistant Professor
Research field  (1): Science education
Research keywords  (3): コミュニケーション学 ,  情報教育 ,  Computer Education
Research theme for competitive and other funds  (6):
  • 1997 - 2015 広告効果測定 宝塚研究 情報教育・インターネットモラル
  • 2002 - 2006 舞台衣装及びその表現について -デジタル処理の表現方法を含むー
  • The difference between E-advertisement based on IT and conventional Advertisement.
  • Indefinitely of the uneasy Internet and basic knowledge
  • The Effect of Sponsorship Advertising
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MISC (4):
  • 広告媒体のマーケティング 上・下 -日本経済新聞社のケーススタディーー. 東京経済大学会誌. 2002
  • ITを駆使した電子広告と従来型の広告の差異--Web広告の優位性と広告効 果-- The difference between E-advertisement based on IT and conventional Advertisement. 2002
  • スポンサーシップの広告効果に関する一考察-学生意見から-,. 十文字女子短期大学研究紀要第32集. 2001. p63-p78
  • 十文字学園女子短期大学学生の体型の変化-1971年から1996年まで25年間の変化-. 十文字学園女子短期大学研究紀要第29集. 1998. p.87~p.97
Books (1):
  • 八巻俊雄全仕事
    プラトー出版 2003
Works (1):
  • 企業広告に見る多文化主義と広告戦略
    2000 -
Professional career (1):
  • コミュニケーション学修士 (東京経済大学)
Association Membership(s) (5):
日本広報学会 ,  日本広告学会 ,  日本衣服学会 ,  日本教育情報学会 ,  情報処理学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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