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J-GLOBAL ID:200901036761838981   Update date: Aug. 31, 2022

Kabayama Tadao

カバヤマ タダオ | Kabayama Tadao
Affiliation and department:
Job title: manager
Homepage URL  (1): http://www.ip.kyusan-u.ac.jp/J/kabayama
Research field  (1): Statistical science
Research keywords  (2): 市場調査論. ,  Marketing Research
Research theme for competitive and other funds  (2):
  • マーケティング問題への数量手法の適用の研究
  • Study on application of quantitative methods for marketing problems.
MISC (14):
  • ビジネス・マイスタット・マニュアル(訳). コモンズ九州産業大学情報処理センター. 1995. 15. 38
  • Business Mystat Manual. Common Kyushu-sangyo Unversity Informatein Center. 1995. 15. 38
  • マーケティング・マネージメントのための分析法(訳)(3). 九州産業大学「経営学論集」. 1994. 5. 2. 27-60
  • Kabayama Tadao. Simultaneous Equation for Marketing Problem (1). Kyushu Sangyo University, business review. 1994. 院開設記念. 135-147
  • Analytical Methods for Morgeting Management 〜part3〜Peter T. Fiyrog(transportation). KYUSHU SANGYO University 「Business Review」. 1994. 5. 2. 27-60
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Books (8):
  • ストラテジック・マーケティング
    創成社 2004
  • Strategic Marketing
    Sousei-sha 2004
  • アナリティカル・マーケティング
    創成社 1996
  • Analytical Marketing
    sousei-sha 1996
  • マーケティング決定論.
    創成社 1986
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Education (4):
  • - 1966 Meiji University
  • - 1966 Meiji University Graduate School, Division of Commerce
  • - 1961 The University of Kitakyushu
  • - 1961 The University of Kitakyushu Faculty of Commerce
Professional career (2):
  • 商学修士
  • (BLANK) (Meiji University)
Association Membership(s) (3):
九州経済学会 ,  日本中小企業学会 ,  日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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