About J-GLOBAL

日本語

Font size
  • A
  • A

Researcherの詳細情報

更新日 2011年04月18日

ResearcherJ-GLOBAL ID:200901038734688652

簗瀬 允紀

ヤナセ マサキ | YANASE Masaki

所属機関・部署:旧所属 立教大学 ビジネスデザイン研究科
職名:特任教授
研究キーワード:ブランド戦略、ブランドマーケティング、コーポレートブランディング、ブランド価値の構築要素(素材・技術価値×情報化価値×関係化価値)
  • J-GLOBAL home
  • Bookmark J-GLOBAL

J-GLOBAL: Linking, Expanding and Sparking

About J-GLOBAL

Linking

J-GLOBAL links information that represents the key to research and development. For example, linking articles and patents with people (authors and inventors) enables the extraction of a sequence of information.
It’s useful for making new discoveries and uncovering new information.

Expanding

The system enables searches of similar kinds of content through linkage with external sites.
It helps you to obtain knowledge from dissimilar fields and discover concepts that cross the boundaries of specialisms.

Sparking

Through repeated linkage and expansioniteration, J-GLOBAL provides unexpected hints for problem-solving and the illumination of new ideas.