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J-GLOBAL ID:200901038734688652   Update date: Apr. 17, 2011

Yanase Masaki

ヤナセ マサキ | Yanase Masaki
Affiliation and department:
Job title: Specially Appointed Professor
Research keywords  (4): ブランド価値の構築要素(素材・技術価値×情報化価値×関係化価値) ,  コーポレートブランディング ,  ブランドマーケティング ,  ブランド戦略
Research theme for competitive and other funds  (2):
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MISC (3):
  • 簗瀬 允紀. 新事業展開で求められるコミュニケーション. 宣伝会議2008. 2008. No.739. 4月15日
  • 簗瀬 允紀. ブランド戦略が企業の価値と将来を決める. NKC RADAR (株)日清経営技術センター. 2005. 1-5
  • 簗瀬 允紀. ゲーム&ストーリーでひきつけるプレミアムを超えた空陸一体キャンペーン. 売れるセールスプロモーション、SP新時代を迎えて. 1985. 158-162
Books (2):
  • コーポレートブランドと製品ブランド-経営学としてのブランディング
    創成社 2007
  • ブランドマーケティングマネジメント入門-ブランドを育てるあなたに
    創成社 2006
Education (2):
  • - 1967 Keio University Faculty of Business and Commerce
  • - 1967 Keio University Faculty of Commerce
Work history (8):
  • 2006 - - 立教大学ビジネスデザイン研究科 特任教授
  • 2006 - - Specially Appointed Professor,Graduate School of Business Administration,RIKKYO UNIVERSITY
  • 2004 - 2005 (株)ナチュリル 取締役副社長
  • 2004 - 2005 富士化学工業(株) 取締役常務執行役員・東京支店長
  • 2005 - - マーケティングコンサルタントオフィス「ブランドアカデミー」 主宰
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Association Membership(s) (1):
日本広告学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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