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J-GLOBAL ID:200901041752389531   Update date: Dec. 19, 2005

Sakakibara Syogo

サカキバラ ショウゴ | Sakakibara Syogo
Affiliation and department:
Research keywords  (2): マーケティング ,  Marketing
Research theme for competitive and other funds  (4):
  • 2000 - 2002 マーケティング思想の発展
  • 2000 - 2002 The Development of Marketing Thought
  • 消費者志向
  • Consumer orientation
MISC (8):
  • コンビニエンスストアにおけるドミナント戦略. 浜松短期大学研究論集. 2002. 58. 29
  • Dominant Strategies in Convenience Stores. 2002. 58. 29
  • A・W・ショー理論の再構築. 浜松短期大学研究論集. 2001. 57. 22
  • A Reconstruction of “A.W.Shaw” Theory. 2001. 57. 22
  • 商業教育に関する一考察(第二部). 浜松短期大学 研究論集. 2000. 56. 32
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Association Membership(s) (5):
アジア市場経済学会 ,  日本商品学会 ,  日本広告学会 ,  日本商業教育学会 ,  日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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