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J-GLOBAL ID:200901042620452729   Update date: Nov. 10, 2002

Asano Kiyohiko

アサノ キヨヒコ | Asano Kiyohiko
Affiliation and department:
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (2): 商学 ,  MARKETING
Research theme for competitive and other funds  (4):
  • 大学のマーケティング
  • ソーシャル マーケティング
  • College Marketing
  • Social Marketing
MISC (16):
  • コーポレートがバナンスに関する比較産業論・マーケティニング論・組織論による学際研究. 総合研究機構報告 学校法人東海大学総合研究機構. 1998. 22. 18-22
  • 営利広告の規制と保護-合衆国の場合-. 日本商業学会年報1996年度. 1996
  • 営利広告の合衆国憲法修正第一条による保護について. 東海大学紀要政治経済学部. 1996. 28. 323
  • 私立大学の管理運営・経営に関する研究(2). 東海大学紀要教育研究所東海大学研究所 学校法人.東海大学教育研究所. 1996. 3. 69-107
  • Protection and Regulation : the case of the United States. Bulletin of Japan society of commercial Science. (1996). 1996
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Books (3):
  • オンライン社会の情報政治学
    東海大学出版会 2002
  • 市民社会の経済学
    中央経済社 2000
  • アウトソーシング、セグメンテーション、キャッシュフロー、資本資産評価モデル(CAPM)、LBO(30のキーワードで学ぶ理代経営)
    東海大学出版会 1998
Works (1):
  • Tourism science, marketing dimensions The 2nd JAPAN-FRANCE JOINT SEMINAR OF TOURISM SCIENCE JAPAN ACADEMIC SOCIETY OF TOURISM AND CENTRE DES HAUTES ETUDES TOURISTIQES
    1988 -
Education (4):
  • - 1987 Tokai University Graduate School of Economics
  • - 1987 Tokai University Graduate School, Division of Economics
  • - 1979 Chuo University Faculty of Commerce
  • - 1979 Chuo University Faculty of Commerce
Professional career (1):
  • (BLANK)
Committee career (2):
  • 2002 - 2003 日本経済政策学会 幹事
  • 1992 - 1993 日本観光学会 幹事
Association Membership(s) (6):
日本経済政策学会 ,  日本地理学会 ,  日本港湾経済学会 ,  AMERICAN MARKETING ASSOCIATION ,  日本商業学会 ,  日本観光学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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