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J-GLOBAL ID:200901050823485668   Update date: Sep. 25, 2013

Ariyoshi Hideki

アリヨシ ヒデキ | Ariyoshi Hideki
Affiliation and department:
Job title: Research Associate
Research field  (3): Accounting ,  Commerce ,  Business administration
Research keywords  (3): マーケティング ,  ブランド ,  BRAND
Research theme for competitive and other funds  (2):
  • 1999 - ブランド価値の計測
  • -
Books (3):
  • コーポレート・ブランド価値計測モデルの提唱
    白桃書房 2008
  • 企業価値向上のマーケティング戦略
    中央経済社 2007
  • 現代マーケティングの革新と課題
    東海大学出版会 2005
Works (2):
  • リアルオプションを利用したブランド価値の計測
    2003 - 2003
  • コーポレート・ブランド価値の計測に関する論究
    2002 - 2002
Professional career (3):
  • Ph.D (Waseda University)
  • MBA (Waseda University)
  • 法学士 (早稲田大学)
Work history (4):
  • 2010/04 - 現在 Dokkyo University Faculty of Economics, Department of Management Science
  • 2006/04 - 2010/03 Dokkyo University Faculty of Economics, Department of Management Science
  • 2005/09 - 2006/03 Waseda University Institute of Asia-Pacific Studies
  • 1997/04 - 1999/04 株式会社富士銀行
Committee career (5):
  • 日本マーケティング学会 正会員
  • 経営行動科学学会 正会員
  • 地域活性学会 正会員
  • 日本会計研究学会 正会員
  • 日本商業学会 正会員
Association Membership(s) (5):
日本マーケティング学会 ,  地域活性学会 ,  THE JAPANESE ASSOCIATION OF ADMINISTRATIVE SCIENCE ,  日本会計研究学会 ,  日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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