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J-GLOBAL ID:200901055813091906   Update date: Jan. 17, 2006

Tachi Terukazu

タチ テルカズ | Tachi Terukazu
Affiliation and department:
Homepage URL  (1): http://anny.kinjo-u.ac.jp/~tachi
Research field  (3): Sociology ,  Business administration ,  Statistical science
Research keywords  (2): 情報マーケティング ,  Information Marketing
Research theme for competitive and other funds  (2):
  • 電子メディアの有効性に関する研究
  • Study on Efficiency of Electric Media
MISC (1):
  • インターネットショッピングの実証的研究. 金城学院大学論集社会科学編. 1999. 41
Books (5):
  • 「体系マーケティングリサーチ事典」2000.4月.共著.同文館
    「体系マーケティングリサーチ事典」 2000
  • 経営とイメージ戦略
    国元書房 1999
  • 現代のマーケティング-基礎と実践-
    建吊社 1999
  • デジタル情報収集の有効性に関する比較分析
    現代マーケティング論(日刊工業新聞社) 1996
  • The comparative analysis about an effectiveness of gathering information By digital method.
    1996
Education (2):
  • - 1969 Nagoya University School of Education
  • - 1969 Nagoya University Faculty of Education
Association Membership(s) (3):
日本広報学会 ,  情報文化学会 ,  日本広告学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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