Rchr
J-GLOBAL ID:200901055822471576   Update date: Feb. 28, 2024

Konishi Hideyuki

コニシ ヒデユキ | Konishi Hideyuki
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (2): マ-ケティング ,  Marketing
Research theme for competitive and other funds  (5):
  • 消費者行動
  • 電子商取引
  • Consumer behavior
  • electronic commerce
  • 初年次教育
Papers (14):
  • A Study of Class Evaluations by Students on Post COVID-19 : A Comparative Analysis between Online Classes and Face-to-Face Classes. 2023. 27. 155-161
  • 小西英行. 学修支援から学修サービスへ : ピアサポートの効果・効率的な運用に向けて. 経営情報研究. 2020
  • 小西英行. 高大接続と初年次教育~学修サービスの現状とカリキュラム改革を中心に~. 多摩大学高大接続アクティブラーニング研究会. 2018
  • 趙, 佑鎮, 諸橋, 正幸, 金, 美徳, 石川, 晴子, 小西, 英行, 清松, 敏雄, 巴, 特尔. 多摩大学アジアダイナミズム済州島研修視察2016・2017. 経営・情報研究 多摩大学研究紀要 = Tama University Journal of Management and Information Sciences. 2017. 22. 151-158
  • 小西英行. 南砺ポイント導入に関する考察. 南砺市・富山国際大学共同研究. 2017
more...
MISC (20):
  • The Association of Active Learning in High School/University Connection 2019. 2021. 25. 207-210
  • 入学前教育と初年次教育の連携に関する研究 : 学士課程教育、キャリア教育への連携を目指して. 多摩大学経営情報学部紀要. 2021. 25. 203-206
  • 趙 佑鎮, 諸橋 正幸, 金 美徳, 石川 晴子, 小西 英行, 清松 敏雄, 松井 晋作, 黒瀬 洋, 巴特尔. 多摩大学アジアダイナミズム済州島研修視察2016・2017-An Activity Report of the Educational Visit to Cheju Island in Tama University Asia Dynamism Program 2016 ・ 2017. 経営情報研究 = Tama University journal of management and information sciences : 多摩大学研究紀要. 2018. 22. 151-158
  • 小西 英行. カード・マーケティングの需要創造・信用創造機能 -ポイント経済のプロモーション効果を中心としてー. 富山国際大学地域学部紀要. 2004. 第4巻. 103-110
  • 韓国におけるベンチャービジネス・創業支援の現状と富山県産業との交流・連携の可能性(4). 富山県経済月報. 2002
more...
Books (4):
  • 戦略的マーケティングの構図 : マーケティング研究における現代的諸問題
    同文舘出版 2014 ISBN:9784495646912
  • 小売流通経営
    同文舘 2002
  • 富山・韓国・ロシアの産業及び経済交流の可能性研究調査
    富山県(観光通商課)受託調査 2002
  • Retail Management
    2002
Professional career (1):
  • Master of Business and Commece (Keio University)
Work history (1):
  • 2019/04 - 現在 Tama University School of Management & Information Sciences
Association Membership(s) (2):
初年次教育学会 ,  日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page