About J-GLOBAL

日本語

Font size
  • A
  • A

Researcherの詳細情報

更新日 2008年05月15日

ResearcherJ-GLOBAL ID:200901056717371147

原田 将

ハラダ ススム | HARADA Susumu

所属機関・部署:静岡産業大学 経営学部 ブランド管理、スポーツマーケティング
職名:経営学部 准教授
研究キーワード:国際マーケティング、ブランド管理、グローバル・ブランド管理、スポーツマーケティング
  • J-GLOBAL home
  • Bookmark J-GLOBAL

J-GLOBAL: Linking, Expanding and Sparking

About J-GLOBAL

Linking

J-GLOBAL links information that represents the key to research and development. For example, linking articles and patents with people (authors and inventors) enables the extraction of a sequence of information.
It’s useful for making new discoveries and uncovering new information.

Expanding

The system enables searches of similar kinds of content through linkage with external sites.
It helps you to obtain knowledge from dissimilar fields and discover concepts that cross the boundaries of specialisms.

Sparking

Through repeated linkage and expansioniteration, J-GLOBAL provides unexpected hints for problem-solving and the illumination of new ideas.