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J-GLOBAL ID:200901067947845816   Update date: Feb. 01, 2024

Iwasaki Kunihiko

イワサキ クニヒコ | Iwasaki Kunihiko
Affiliation and department:
Research field  (4): Commerce ,  Local studies ,  Tourism studies ,  Agricultural and food economics
Research keywords  (5): マーケティング ,  ブランド ,  地域振興 ,  観光 ,  農業
Research theme for competitive and other funds  (11):
  • 2021 - 2025 持続的インバウンド観光への「おもてなし」概念の再構築に関する実証的研究
  • 2021 - 2024 Empirical research on usage promotion and sales promotion for electronic and print publications
  • 2017 - 2021 Building a model and proposing tactics for accelerating the usage of electronic books based on the survey of consumers and book publishers
  • 2015 - 2018 The comparative studies of multi-dimensions of the concept of "OMOTENASHI"
  • 2013 - 2016 Constructing an electronic money usage model and diffusion strategy based on on- the-spot investigations of consumers and shopping streets
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Books (10):
  • 医療のマーケティング教科書 : どうすれば選ばれる病院・医院になれるのか
    日経BP日本経済新聞出版,日経BPマーケティング(発売) 2023 ISBN:9784296118465
  • 世界で勝つブランドをつくる : なぜ、アメーラトマトはスペインで最も高く売れるのか
    日経BP日本経済新聞出版本部,日経BPマーケティング (発売) 2021 ISBN:9784532324476
  • 地域引力を生み出す 観光ブランドの教科書
    日本経済新聞出版社 2019 ISBN:9784532323073
  • 農業のマーケティング教科書 : 食と農のおいしいつなぎかた
    日本経済新聞出版社 2017 ISBN:9784532321833
  • 引き算する勇気 : 会社を強くする逆転発想
    日本経済新聞出版社 2015 ISBN:9784532320300
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Awards (5):
  • 商工総合研究所 研究奨励賞
  • 世界緑茶協会 学術研究大賞
  • 日本地域学会 奨励賞
  • 日本印刷学会 論文賞
  • 日本観光研究学会 学会賞 観光著作賞
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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