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J-GLOBAL ID:200901067947845816
Update date: Feb. 01, 2024
Iwasaki Kunihiko
イワサキ クニヒコ | Iwasaki Kunihiko
Affiliation and department:
Research field (4):
Commerce
, Local studies
, Tourism studies
, Agricultural and food economics
Research keywords (5):
マーケティング
, ブランド
, 地域振興
, 観光
, 農業
Research theme for competitive and other funds (11):
- 2021 - 2025 持続的インバウンド観光への「おもてなし」概念の再構築に関する実証的研究
- 2021 - 2024 Empirical research on usage promotion and sales promotion for electronic and print publications
- 2017 - 2021 Building a model and proposing tactics for accelerating the usage of electronic books based on the survey of consumers and book publishers
- 2015 - 2018 The comparative studies of multi-dimensions of the concept of "OMOTENASHI"
- 2013 - 2016 Constructing an electronic money usage model and diffusion strategy based on on- the-spot investigations of consumers and shopping streets
- 2011 - 2013 The study to exlpore multidimentiola characteristics of "OMOTENASHI" in Japanese inbound tourims
- 2010 - 2012 Empirical study for the effects of network aspects on the performance of family business.
- 2009 - 2012 The Demonstrative Construction of Strategies ActivatingLocal Commerce by Applying Electronic Money
- 2007 - 2009 Brand Building of Agricultural Produce in Hilly and Mountainous Areas
- 2005 - 2007 Roles and Strategies of Electronic Intermediaries in Electronic Commerce
- 2002 - 2004 Intermediaries' New Roles and Strategies in Electronic Commerce
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Books (10):
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医療のマーケティング教科書 : どうすれば選ばれる病院・医院になれるのか
日経BP日本経済新聞出版,日経BPマーケティング(発売) 2023 ISBN:9784296118465
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世界で勝つブランドをつくる : なぜ、アメーラトマトはスペインで最も高く売れるのか
日経BP日本経済新聞出版本部,日経BPマーケティング (発売) 2021 ISBN:9784532324476
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地域引力を生み出す 観光ブランドの教科書
日本経済新聞出版社 2019 ISBN:9784532323073
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農業のマーケティング教科書 : 食と農のおいしいつなぎかた
日本経済新聞出版社 2017 ISBN:9784532321833
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引き算する勇気 : 会社を強くする逆転発想
日本経済新聞出版社 2015 ISBN:9784532320300
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Awards (5):
- 商工総合研究所 研究奨励賞
- 世界緑茶協会 学術研究大賞
- 日本地域学会 奨励賞
- 日本印刷学会 論文賞
- 日本観光研究学会 学会賞 観光著作賞
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