Rchr
J-GLOBAL ID:200901081075283839
Update date: May. 19, 2017
AKENARI NOMOTO
ノモト アケナリ | AKENARI NOMOTO
Research field (1):
Business administration
Research theme for competitive and other funds (8):
MISC (10):
-
改正大店法下における大規模小売店舗の出店プロセスー滋賀県の事例ー. 市場史研究. 2002. 22
-
The decision process of locating stores of large-sized retailers under the rewritten law for large-sized retailers-in Shiga prefecture-. The Market History Society. 2002. 22
-
多文化社会におけるマーケット・セグメンラーションの可能性についての一考察-オーストラリアの事例-. 彦根論叢. 1999. 317
-
On the Possibility of Market Segmentation in the Multi-cultural Society-in Australia. THE HIKONE RONSO. 1999. 317
-
確率的コンジョイント・モデルとマーケット・セグメンテーション. 財団法人吉田秀雄記念事業団助成研究集. 1986. 18
more...
Books (4):
-
『変容する経営学の知』,第9章,「コンジョイント分析によるマーケット・セグメンテーションについての一考察 -保険契約の事例-」
千倉書房 1995
-
『現代近江の企業家群像』第10章.「近江の流通業の実態」
中央経済社 1993
-
現代経営科学の基礎-経営意思決定のためのOR入門
有斐閣 1982
-
The Foundation of Modern Management Science - An Introduction of OR for Management Decision Making
Yuhikaku 1982
Works (2):
-
鍛造技術を基礎とした新商品のためのマーケティング戦略
-
Marketing Strategy of New-Product Develogment based on the forging technology
Education (2):
- - 1973 Osaka University School of Economics
- - 1973 Osaka University Faculty of Economics
Professional career (1):
Work history (5):
- 2004 - -:滋賀大学産業共同研究センター長
- 2000 - -:滋賀大学教授経済学部
- 1985 - -:滋賀大学助教授経済学部
- 1981 - -:滋賀大学助手経済学部
- Shiga University Faculty of Economics, Department of Business Administration, Faculty of Economics Management Science Professor
Association Membership(s) (2):
日本マーケティング・サイエンス学会
, 市場史研究会
Return to Previous Page