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J-GLOBAL ID:200901081087361410   Update date: Oct. 08, 2003

Nonogaki Isamu

ノノガキ イサム | Nonogaki Isamu
Affiliation and department:
Job title: 教授
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (2): 顧客満足 ,  Customer Satisfaction
Research theme for competitive and other funds  (2):
  • 顧客満足度調査の活用による経営改善
  • Management Improvement based on CS Survey
MISC (2):
  • 「顧客満足と納車品質の向上」. 富士大学・星辰. 2003. 63
  • 「トヨタ自動車におけるCS向上策とその実際」. 日本テクノセンター「CSの推進・向上策とその実際」事例集. 2000. 7章. 213
Books (3):
  • 「トヨタのCS販売戦略」
    東光フォト 2000
  • 「お客様お車の調子はいかがですか」
    ごま書房 1998
  • 「トヨタの理由」-顧客満足が利益を創る
    三五館 1998
Education (2):
  • - 1962 Hitotsubashi University Faculty of Commerce and Management
  • - 1962 Hitotsubashi University Faculty of Commerce
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