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J-GLOBAL ID:200901085718525431   Update date: May. 24, 2011

Nakao Maiko

ナカオ マイコ | Nakao Maiko
Affiliation and department:
Job title: Assistant Professor
Research field  (2): Commerce ,  Business administration
MISC (4):
Lectures and oral presentations  (1):
  • IMCおよびアカウントプランニングの変容過程を探る-IMC/AP研究調査をふまえて-
    (日本広告学会(単独) 2008)
Works (6):
  • 「マーケティング・アカウンタビリティーに課題 因果の測定、立案にはアートと科学をミックス」(『広研レポート』(日経広告研究所))
    2009 -
  • Accountability is a mix of art and science(Koken Report)
    2009 -
  • 「不況時にこそ積極的なマーケティング・広告活動」(『広研レポート』(日経広告研究所))
    2009 -
  • How to get your brand heard in a recession and boost your ROI(Koken Report)
    2009 -
  • 「事例研究・日立マクセル 一貫したコンセプトで展開、機能の直接的表現を避ける」(『広研レポート』(日経広告研究所))
    2009 -
more...
Work history (1):
  • Aoyama Gakuin University School of Business, Department of Business Administration
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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