Art
J-GLOBAL ID:200902212457966058   Reference number:08A0735544

言葉で問題解決する技術 事務,技術,営業部門とサービス業のために 第5回 言語データで問題解決する改善の手法

Author (1):
Material:
Volume: 61  Issue:Page: 52-66  Publication year: Aug. 15, 2008 
JST Material Number: F0082A  ISSN: 0285-5070  Document type: Article
Article type: 解説  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (3):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Quality control in general  ,  Information sources  ,  Information processing in general 
Reference (8):
  • 杉浦忠 (1991): QCサークルのためのQCストーリー入門, 日科技連出版社
  • 杉浦忠 (1999): 続QCサークルのためのQCストーリー入門, 日科技連出版社
  • 大藤正 (2008): 品質管理セミナー係長・主任コーステキストNo.5, 日本科学技術連盟
  • 杉浦忠 (2002): ExcelとPowerPointを使った問題解決の実践, 日科技連出版社
  • 杉浦忠編著 (1999): 自分が変わる仕事が変わるアイデア発想法, 日科技連出版社
more...

Return to Previous Page