Rchr
J-GLOBAL ID:200901090180690724   Update date: May. 08, 2010

Fujita Akihisa

フジタ アキヒサ | Fujita Akihisa
Affiliation and department:
Job title: Researcher
Research field  (2): Sociology ,  Business administration
Research keywords  (6): 組織行動 ,  組織運営 ,  顧客志向 ,  Management ,  Organization ,  Administration
Research theme for competitive and other funds  (2):
  • 2005 - 2007 企業における顧客志向の組織運営に関する研究
  • 2005 - 2007 The Study about Management of Customer-Orientation in Company
MISC (10):
Lectures and oral presentations  (3):
  • フロント・エンドにおける顧客志向の組織運営に関して-組織・個人・顧客関係におけるチーム・デザインの観点から-
    (2007年組織学会研究発表大会(院生セッション) 2007)
  • 顧客志向の組織運営におけるクオリティ・ギャップについて
    (日本経営学会 第81回大会(院生セッション) 2007)
  • 企業における顧客志向の組織運営-サービス連鎖の観点から-
    (経営行動科学学会 第9回年次大会(院生セッション) 2006)
Association Membership(s) (4):
プロジェクトマネジメント学会 ,  経営行動科学学会 ,  組織学会 ,  日本経営学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page