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J-GLOBAL ID:200901090748275638   Update date: Nov. 17, 2005

Kawanaka Junji

カワナカ ジュンジ | Kawanaka Junji
Affiliation and department:
Job title: Professor
Research field  (2): Commerce ,  Business administration
Research keywords  (8): 経営学 ,  マーケティング ,  戦略的接点 ,  日本の営業 ,  マーケティング・マネジメント ,  a strategic contact point ,  Eigyo ,  Marketing Mnagement
Research theme for competitive and other funds  (8):
  • 2000 - 2005 日本のマーケティング
  • 2000 - 2005 A Study of the Marketing in Japan
  • マーケティング戦略の再構築
  • セールスマネジメントの体系
  • 医薬品業界における顧客満足の実証研究
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MISC (17):
  • 現代企業における営業力に関する一考察. 中央大学大学院総合政策研究科修士論文. 2003
  • 営業部門の情報化と勝てる営業戦略 〜戦略的営業プロセス・リデザインの構築と推進〜. TRI-VIEW 東急総合研究所. 1998. 12. 10. 16-22
  • 有斐閣 経済辞典(分担執筆). 有斐閣. 1998
  • INTELLIGENCE TECHNOLOGY of Sales SECTION to the WINNING SALES STRATEGY. TRI-VIEW. 1998. 12. 10. 16-22
  • YUHIKAKU DICTIONARY of ECONOMIC TERMS. 1998
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Books (20):
  • マーケティング
    三恵社 2004
  • 現代企業と経営(共著)
    (学)産業能率大学出版部 2000
  • The today Business & Management
    2000
  • 営業の基本が身につく
    同友館 1996
  • Fundamen Tal Methods of Sales
    1996
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Works (7):
  • 中央職業能力開発協会 ビジネスキャリア制度マーケティング営業専門委員会委員
    1997 -
  • 顧客満足度調査
    1993 -
  • An Empirical Study on Customes Satistaction
    1993 -
  • 顧客満足度調査
    1992 -
  • A Study of Customers satisfaction
    1992 -
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Education (4):
  • - 2003 Chuo University
  • - 2003 Chuo University Policy Studies Graduate Course Policy Studies
  • - 1970 Osaka City University Faculty of Business Department of Business
  • - 1970 Osaka City University Faculty of Commerce BISINESS
Professional career (1):
  • Master(Policy Studies) (Chuo University)
Work history (19):
  • 2004 - - 産能大学経営学部 教授
  • 2004 - - Professor School of Management, SANNO University
  • 2000 - 2003 産能大学経営情報学部 兼任講師
  • 2000 - 2003 A part-time Assistant Professor, School of
  • 1980 - 2003 (学)産業能率大学経営開発本部 研究員
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Awards (1):
  • 1978 - 全日本能率連盟賞
Association Membership(s) (10):
日本ビジネス実務学会 ,  日本経営教育学会 ,  経営情報学会 ,  組織学会 ,  日本経営学会 ,  日本商業学会 ,  The Japan Society for Management Information ,  The Academic Association for Organizational Science ,  Japan Society of Business Administration ,  Japan Society of Marketing and Distribution
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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