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J-GLOBAL ID:200901093338004032
Update date: Dec. 04, 2003
Koizumi Masato
コイズミ マサト | Koizumi Masato
Affiliation and department:
Research field (1):
Commerce
Research keywords (8):
広告宣伝費
, マーケティング・コミュニケーション
, マーケティング
, 広告
, Advertising Spending
, Marketing Communication
, Marketing
, Advertising
Research theme for competitive and other funds (6):
MISC (36):
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広告宣伝費の安定性. 「日経広告研究所報」、日経広告研究所. 2003. 212. 9-14
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The Effects of Stabilization of Advertising Spending. The Bulletin of the Faculty of Letters, Tokai University. 2002. 78. 185-203
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The Effects of Stabilization of Advertising Spending. The Bulletin of the Faculty of Letters, Tokai University. 2002. 78. 185-203
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変容する広告意識. 読売ADリポート「OJO」、読売新聞社. 2001. 720. 10-17
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変容する広告意識と広告会社の新たな課題. 日本広告業協会編. 2001. 1-16
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Books (3):
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マーケティング用語(共著)
「マーケティング辞典」(共著)同文舘出版(株) 1998
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広告コミュニケーション(第4章)
マーケティング・コミュニケーション 同文舘出版(株) 1998
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顧客満足とマーケティング(第12章)(共著)
柏木重秋編「マーケティング概論」(同文館出版) 1995
Works (3):
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広告宣伝費の安定的支出と企業業績(学会発表, 日本広告学会全国大会, 2000年11月19日)
2000 -
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「広告費の安定性と売上高の関係」(日本広告学会 関東部会発表)2000年4月15日発表
2000 -
-
有力企業の広告費と売上げに関する一考察(学会発表1993年9月18日)
1993 -
Education (4):
- - 1993 Waseda University
- - 1993 Waseda University Graduate School, Division of Commerce
- - 1988 Waseda University School of Commerce
- - 1988 Waseda University Faculty of Commerce
Professional career (1):
- (BLANK) (Waseda University)
Committee career (1):
Awards (1):
- 2002 - 日本広告学会、学術論文の部「学会賞」
Association Membership(s) (2):
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