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J-GLOBAL ID:200901093338004032   Update date: Dec. 04, 2003

Koizumi Masato

コイズミ マサト | Koizumi Masato
Affiliation and department:
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (8): 広告宣伝費 ,  マーケティング・コミュニケーション ,  マーケティング ,  広告 ,  Advertising Spending ,  Marketing Communication ,  Marketing ,  Advertising
Research theme for competitive and other funds  (6):
  • 有力企業の広告費分析
  • 広告の機能における消費者知覚の研究
  • 広告費の戦略的運用に関する研究
  • A Resarch in the Advertsing expenditure of exellent companies
  • Measuring Consumer's Perceptions in Advertising Functions
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MISC (36):
  • 広告宣伝費の安定性. 「日経広告研究所報」、日経広告研究所. 2003. 212. 9-14
  • The Effects of Stabilization of Advertising Spending. The Bulletin of the Faculty of Letters, Tokai University. 2002. 78. 185-203
  • The Effects of Stabilization of Advertising Spending. The Bulletin of the Faculty of Letters, Tokai University. 2002. 78. 185-203
  • 変容する広告意識. 読売ADリポート「OJO」、読売新聞社. 2001. 720. 10-17
  • 変容する広告意識と広告会社の新たな課題. 日本広告業協会編. 2001. 1-16
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Books (3):
  • マーケティング用語(共著)
    「マーケティング辞典」(共著)同文舘出版(株) 1998
  • 広告コミュニケーション(第4章)
    マーケティング・コミュニケーション 同文舘出版(株) 1998
  • 顧客満足とマーケティング(第12章)(共著)
    柏木重秋編「マーケティング概論」(同文館出版) 1995
Works (3):
  • 広告宣伝費の安定的支出と企業業績(学会発表, 日本広告学会全国大会, 2000年11月19日)
    2000 -
  • 「広告費の安定性と売上高の関係」(日本広告学会 関東部会発表)2000年4月15日発表
    2000 -
  • 有力企業の広告費と売上げに関する一考察(学会発表1993年9月18日)
    1993 -
Education (4):
  • - 1993 Waseda University
  • - 1993 Waseda University Graduate School, Division of Commerce
  • - 1988 Waseda University School of Commerce
  • - 1988 Waseda University Faculty of Commerce
Professional career (1):
  • (BLANK) (Waseda University)
Committee career (1):
  • 日本広告学会 評議員
Awards (1):
  • 2002 - 日本広告学会、学術論文の部「学会賞」
Association Membership(s) (2):
日本広告学会 ,  日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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