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J-GLOBAL ID:200901093597219608   Update date: Jan. 17, 2008

Ohashi Masafusa

オオハシ マサフサ | Ohashi Masafusa
Affiliation and department:
Job title: 教授
Research field  (2): Sociology ,  Commerce
Research keywords  (4): Marketing ,  Culture of Everyday Life ,  マーケティング ,  生活文化
Research theme for competitive and other funds  (2):
  • マーケティングの歴史
  • Marketing History in Japan
Books (8):
  • メディア世代のカルチャー・シーン
    誠文堂新光社 1993
  • Culture scenes of media-generations
    Seibundo-shinkou-sha 1993
  • 同時代子ども研究 第1巻 食べる/飲む 3章「食べることの消費と購買」
    新曜社 1988
  • Study on contemporary children Eat/Drink chapter 3 Consumption of Eating
    Shinyosha 1988
  • 高度成長と日本人 Part3社会編 第9章「流通と宣伝」
    日本エディタースクール出版部 1986
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Education (2):
  • - 1971 The University of Tokyo Faculty of Economics
  • - 1971 The University of Tokyo Faculty of Economics
Work history (10):
  • 1990 - 1999 Waseda University
  • 1990 - 1999 Waseda University part-time lecturer
  • 1992 - 1995 ぴあ総合研究所 客員研究員
  • 1992 - 1995 Asia University
  • 1992 - 1995 Pia Institute of Art quest researcher
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Association Membership(s) (3):
日本商業学会 ,  情報通信学会 ,  日本広告学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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