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J-GLOBAL ID:201301012974117885   Update date: Jan. 30, 2024

Suzuki Kan

スズキ カン | Suzuki Kan
Affiliation and department:
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (2): 消費者行動 ,  マーケティング
Research theme for competitive and other funds  (1):
  • 2022 - 2025 SNSにおける自己呈示とクチコミの関係性に関する研究-製品特性を考慮に入れて
Papers (14):
  • Kan SUZUKI. Brand Strategy Utilizing Regional Characteristics. Journal of Zone Design. 2019. 14. 145-164
  • 鈴木 寛. 「名所1=神話や伝説に感じる神秘性を捉えた宮崎県のコンテクスト転換」. 2019. 198-216
  • バラエティ・シーキングと製品多様化に関する国際比較-理論的基礎としての日本人消費者分析-. 第68回日本商業学会全国研究大会『報告論集』. 2018. 117-122
  • 鈴木 寛. 「モノ・コト融合型の「インダストリアルデザイン」」. 2017. 123-147
  • 限定商品の国際比較-市場要因・消費者要因を中心に-. 経営論集. 2017. 89. 45-56
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Professional career (1):
  • 博士 (中央大学大学院)
Work history (2):
  • 2014/04 - 現在 東洋大学経営学部
  • 2012/04 - 2014/03 東洋大学経営学部
Association Membership(s) (3):
地域デザイン学会 ,  日本消費者行動研究学会 ,  日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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