研究者
J-GLOBAL ID:200901019852760487
更新日: 2008年02月14日
根岸 圭子
ネギシ ケイコ | Negishi Keiko
所属機関・部署:
職名:
助教授
競争的資金等の研究課題 (6件):
MISC (23件):
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Steven A. Schoenfeld, ''Active Index Investing''(共訳). John Wiley & Sons. 2004
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"A proposal of a New Format for Corporate Philanthropy Seeking the Potential for a Third Wave of Social Marketing". The Journal of Tokyo keizai University. 2003. 232
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"French Recognition of Globalization and the Marketing Strategy: A Case Study of McDonald's in France". Meidai Shogaku Ronso The Bulletin of the Faculty of Commerce Meiju University. 2002. 84. 1
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'French Recognition of Globalization and the Marketing Strategy: A Case Study of McDonald's in France'. Meidai Shogaku Ronso The Bulletin of the Faculty of Commerce Meiju University. 2002. 84. 1
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フランスのブランドビジネスにおける固有性の喪失とソーシャル・マーケティング-LVMHグループを中心に-. 東京経大学会誌. 2001. 226
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書籍 (2件):
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勝利と敗北の岐路(共訳)
ダイヤモンド社 1992
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マーケティング・サクセス(共訳)
ダイヤモンド社 1989
学歴 (4件):
- - 1995 明治大学 商学研究科 商学
- - 1995 明治大学
- - 1989 明治大学 商学部 商学
- - 1989 明治大学
学位 (1件):
所属学会 (4件):
日本広報学会
, 日本経営診断学会
, 経営学会
, 日本商業学会
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