Satoru Fujitani, Motoko Fujitani. How does First-year SciTech Experience of Professional Development Affect Mathematic Education?. The Proceedings of the 21st International Conference on the Teaching of Mathematical Modelling and Applications. 2023. 143-143
Satoru FUJITANI, Miki AKUTSU, Haruka WATANABE, Kyoko KOBAYASHI, Akane FUJITA. Reviewing Reasonable Accommodation for Teachers and Teacher-Training Course Students with Visual Impairments. Technical Report on IEICE. 2023. 2022ET
峯村 恒平, 山本 礼二, 枝元 香菜子, 渡邉 はるか, 藤谷 哲. 学校インターンシップカリキュラムの開発に向けた実践と検討-A Practice for Curriculum Development of School Experience-教育の情報化/一般. 日本教育工学会研究報告集 = Research report of JSET Conferences. 2020. 20. 3. 143-148
日本ESD学会
, 日本学校教育学会
, 日本サイエンスコミュニケーション協会
, Association for the Advancement of Computing In Education (AACE)
, 日本科学教育学会
, 日本教育工学会
, the Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
, Association for Computing Machinery (ACM)
, 電子情報通信学会