Serdar S. Durmusoglu, Tomoko Kawakami. Information technology tool use frequency in new product development: The effect of stage-specific use frequency on performance. Industrial Marketing Management. 2021. 93. 250-258
Mark E. Parry, Tomoko Kawakami. The Encroachment Speed of Potentially Disruptive Innovations with Indirect Network Externalities: The Case of E-Readers. JOURNAL OF PRODUCT INNOVATION MANAGEMENT. 2017. 34. 2. 141-158
2012 - 現在 INSEAD Blue Ocean Strategy Institute Visiting Scholar
2013 - 2018 Nanyang Technological University Institute on Asian Consumer Insight Research Fellow
2009/04 - 2015/03 関西大学 商学部 教授
2013/01 - 2013/03 University of Washington Foster School of Business Fulbright Visiting Scholar
2009 - 2013 University of Washington Foster School of Business Affiliate Professor
2002/04 - 2009/03 関西大学 商学部 助教授・准教授
2000/04 - 2002/03 関西大学 商学部 専任講師
1988 - 1994 ミノルタカメラ株式会社 高槻研究所
全件表示
受賞 (5件):
2017/01 - Asia Marketing Journal アジア・マーケティング学者トップ100
2013/06 - 欧州イノベーション製品開発学会 クリスター・カールソン・ベスト・ペーパーアワード Word of Mouth, Complementary Products and Adoption of Innovation with Indirect Network Externalities: The Case of E-Readers.
2006 - 日本経営学会賞(著作部門)
2006 - 日本商業学会賞(優秀賞)
2003 - テレコム社会科学奨励賞(共著)
所属学会 (5件):
日本マーケティング学会
, EIASM Innovation and Product Development Management
, Product Development Management Association
, American Marketing Association
, 日本商業学会