研究者
J-GLOBAL ID:200901092870990600
更新日: 2022年08月17日
藤垣 Emilia
フジガキ エミリア | Fujigaki Emilia
所属機関・部署:
職名:
准教授
研究キーワード (3件):
Reading
, Extensive
, Comparison between Japanese and European culture
競争的資金等の研究課題 (2件):
- 2005 - 多読による英語能力向上
- Extensive Reading
論文 (1件):
-
藤垣 Emilia. 優しい書物(graded readers)を読み、リーディングの上達を目指す. 札幌国際大学紀要、. 2010. 41. 141-148
MISC (11件):
-
藤垣 エミリア. 「graded readers」を使って、学生のリーディング能力を向上させる--Easy Readingクラスの状況. 札幌国際大学紀要. 2010. 41. 141-148
-
Emilia Fujigaki. Addressing Student's Output in an Extensive Reading Class. Developing Strong Reading Skills Through Extensive and Intensive Reading Activities. 2008. 1-14
-
藤垣エミリア. The Second Year of Implementing Extensive Reading in a Junior College Curriculum: Progress Monitor. 札幌国際大学紀要. 2008. 39. 95-102
-
藤垣エミリア. The Second Year of Implementing Extensive Reading in a Junior College Curriculum: Progress Monitor. 札幌国際大学紀要. 2008. 39. 95. 102
-
Fujigaki Emilia. On Importance of Extensive Reading Approach in the Secondary School Curriculums. Developing Strong Reading Skills Through Extensive and Intensive Reading Activities. 2007. 1-11
もっと見る
書籍 (3件):
-
Extensive Reading in English Language Teaching
LINCOM EUROPA 2009
-
Extensive Reading in English Language Teaching
LINCOM EUROPA 2009
-
札幌国際大学紀要第38号
講演・口頭発表等 (20件):
-
学生の声に耳を傾ける
(全国語学教育学会全国大会 2011)
-
読むスピードと学習者の自学自習
(第一回多読世界大会 2011)
-
イージーリーディングクラス・学生の上達の評価
(全国語学教育学会 2010)
-
Evaluation of the Easy Reading Class for individual Gains
(JALT Annual Conference (in Nagoya)"Think Outside the Box" 2010)
-
Effective Ways of Presenting ER to Students
(Third Annual Extensive Reading in Japan Seminar 2010)
もっと見る
学位 (1件):
前のページに戻る