Tian Xiangliang について
Institute of Safety Engineering, College of Resources and Civil Engineering, Northeastern University, Shenyang, Liaoning Province 110819, PR China について
Zhong Maohua について
Institute of Public Safety Research, Department of Engineering Physics, Tsinghua University, Beijing 100084, PR China について
Zhong Maohua について
Beijing Key Laboratory of Metro Fire and Passenger Transportation Safety, China Academy of Safety Science and Technology, Beijing 100012, PR China について
Shi Congling について
Beijing Key Laboratory of Metro Fire and Passenger Transportation Safety, China Academy of Safety Science and Technology, Beijing 100012, PR China について
Zhang Peihong について
Institute of Safety Engineering, College of Resources and Civil Engineering, Northeastern University, Shenyang, Liaoning Province 110819, PR China について
Liu Chang について
Institute of Safety Engineering, College of Resources and Civil Engineering, Northeastern University, Shenyang, Liaoning Province 110819, PR China について
Applied Thermal Engineering について
煙 について
風速 について
温度分布 について
換気 について
ガソリン について
曲線あてはめ について
キャラクタリゼーション について
透過率 について
流れ場 について
火災 について
可視度 について
煙濃度 について
煙層 について
実験研究 について
トンネル火災 について
トンネル火災 について
Blends について
天井温度 について
煙温度分布 について
煙濃度 について
メタノール について
ガソリン について
混合物 について
火災 について
煙 について
温度プロフィル について
実大 について
トンネル火災 について
実験的研究 について