Mami Sakashita, Fumiya Shinozaki. English Lessons at Elementary School in Japan Aimed at Improving Willingness to Communicate. Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture. 2024. 9. 1. 69-79
Fumiya Shinozaki, Hiroaki Aoki. Does Interactivity in an English Presentation Affect its Preparation Process?. Vision: Journal for Language and Foreign Language Learning. 2023. 12. 1. 33-46
Effects of Role-Playing as Someone Else on Self-Expression Ability
(11th MELTA International Research Conference in English Language Education MIRCELE ONLINE 2022 2022)
Learning Outcomes of University Students Through English Presentations
(30th MELTA International Conference MELTA Online 2022 2022)
2008 - 2009 ハワイ大学マノア校 Interdisciplinary Studies Second Language Studies
2006 - 2007 トランスパシフィックハワイカレッジ
2003 - 2006 兵庫県立相生高等学校 国際情報コース
学位 (2件):
学士 (University of Hawaii at Manoa)
修士 (大阪教育大学)
経歴 (6件):
2022/04 - 現在 近畿大学 非常勤講師
2021/04 - 現在 大阪教育大学 特任講師
2022/09 - 2023/03 京都工芸繊維大学 非常勤講師
2019/04 - 2021/03 大阪教育大学 非常勤講師
2016/04 - 2021/03 大阪教育大学附属天王寺中学校 教諭
2013/04 - 2016/03 大阪教育大学附属天王寺中学校 常勤講師
全件表示
委員歴 (2件):
2022/06 - 現在 関西英語教育学会 幹事
2015/04 - 現在 英語授業研究学会 関西支部運営委員
受賞 (2件):
2018/04 - Global Academic Excellence Best Paper Award The Effect of a Flipped Classroom Approach on EFL Japanese Junior High School Students' Performances and Attitudes