文献
J-GLOBAL ID:200902119796852169
整理番号:95A0000592
OSCEによる「臨床入門」実習の評価
Introducing the Objective Structured Clinical Examination to Evaluate Students’ Interviewing and Physical Examination Skills.
著者 (9件):
伴信太郎
(川崎医大)
,
津田司
(川崎医大)
,
田坂佳千
(川崎医大)
,
佐々木宏起
(川崎医大)
,
葛西龍樹
(川崎医大)
,
涌波満
(川崎医大)
,
東理
(川崎医大)
,
青井一展
(川崎医大)
,
KACHUR E K
(Interfaith Medical Center, New York, USA)
資料名:
医学教育
(Medical Education (Japan))
巻:
25
号:
6
ページ:
327-335
発行年:
1994年12月
JST資料番号:
G0341B
ISSN:
0386-9644
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
日本語 (JA)