文献
J-GLOBAL ID:200902138228430041
整理番号:96A0987042
テムズバレー大学 ラーニング・リソースセンター SLOUGH(英)
Learning curve. Thames Valley University. Learning Resource Centre in Slough.
著者 (7件):
FITZGERALD M
,
KALSI A
(Richard Rogers Partnership)
,
HUTCHISON E
(Edward Hutchison Landscape Architects)
,
PARKES J
(Buro Happold)
,
MOSELEY P
(Buro Happold)
,
BENNETTS R
(Bennetts Associates)
,
DAWSON S
資料名:
Architects’ Journal
(Architects' Journal)
巻:
204
号:
13
ページ:
29-38
発行年:
1996年10月10日
JST資料番号:
A0433A
ISSN:
0003-8466
CODEN:
ARJOA
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
解説
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)