文献
J-GLOBAL ID:200902144716570340
整理番号:96A0362386
ITS(知的指導システム)における多重バグ診断への統語論的アプローチ
A Syntactical Approach to Diagnosing Multiple Bugs in an Intelligent Tutoring System.
著者 (2件):
HUANG Z
(Utsunomiya Univ., Utsunomiya, JPN)
,
TOKUDA N
(Utsunomiya Univ., Utsunomiya, JPN)
資料名:
IEEE Transactions on Systems, Man, and Cybernetics. Part A: Systems and Humans
(IEEE Transactions on Systems, Man, and Cybernetics. Part A: Systems and Humans)
巻:
26
号:
2
ページ:
280-285
発行年:
1996年03月
JST資料番号:
C0425D
ISSN:
1083-4427
CODEN:
ITSHFX
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
短報
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)