文献
J-GLOBAL ID:200902158607101200
整理番号:95A0370499
プランニングと学習の統合 PRODIGY
Integrating planning and learning: the PRODIGY architecture.
著者 (6件):
VELOSO M
(Carnegie Mellon Univ., PA, USA)
,
CARBONELL J
(Carnegie Mellon Univ., PA, USA)
,
PEREZ A
(Carnegie Mellon Univ., PA, USA)
,
BORRAJO D
(Carnegie Mellon Univ., PA, USA)
,
FINK E
(Carnegie Mellon Univ., PA, USA)
,
BLYTHE J
(Carnegie Mellon Univ., PA, USA)
資料名:
Journal of Experimental & Theoretical Artificial Intelligence
(Journal of Experimental & Theoretical Artificial Intelligence)
巻:
7
号:
1
ページ:
81-120
発行年:
1995年01月
JST資料番号:
T0934A
ISSN:
0952-813X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)