文献
J-GLOBAL ID:200902180185327868
整理番号:01A0432704
IMED-LAの中間評価 線形代数の対話型マルチメディア遠隔教育
An Interim Assessment of IMED-LA: Interactive Multimedia Education at a Distance-Linear Algebra.
著者 (6件):
MIYAZAKI Y
(Shizuoka Sangyo Univ.)
,
CAI D-S
(Univ. Tsukuba)
,
ASAI N
(Univ. Aizu)
,
KIKUCHI Y
(Univ. Aizu)
,
IKEBE Y
(Univ. Aizu)
,
ASHOUR-ABDALLA M
(Univ. California, Los Angeles)
資料名:
3D映像
(Journal of Three Dimensional Images)
巻:
15
号:
1
ページ:
86-91
発行年:
2001年03月24日
JST資料番号:
L0436A
ISSN:
1342-2189
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)