文献
J-GLOBAL ID:200902209268993230
整理番号:05A0232346
ドライバの最後の2秒のブレーキとステアリング判断をベースにした逆時間対衝突のクラッシュ警報タイミング手法の開発
Developing an inverse time-to-collision crash alert timing approach based on drivers’ last-second braking and steering judgments
著者 (3件):
KIEFER R J
(General Motors Structure and Safety Integration Center, MI, USA)
,
LEBLANC D J
(Univ. Michigan Transportation Inst., MI, USA)
,
FLANNAGAN C A
(Univ. Michigan Transportation Inst., MI, USA)
資料名:
Accident Analysis & Prevention
(Accident Analysis & Prevention)
巻:
37
号:
2
ページ:
295-303
発行年:
2005年03月
JST資料番号:
D0828A
ISSN:
0001-4575
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)