文献
J-GLOBAL ID:200902216881252311
整理番号:08A0154032
糖尿病教育における看護師の教育スタイル自己評価ツールの開発-看護師が自己評価する実践の実態から証明する教育の特徴-
Development of a self-evaluation tool for evaluation of nurse teaching styles in diabetes patient education-Identifying characteristics of teaching in actual practice by self-evaluation-
著者 (3件):
TASAKI Keiko
(Kanazawa Univ.)
,
INAGAKI Michiko
(Kanazawa Univ.)
,
INOUE Katsumi
(Kanazawa Univ.)
資料名:
金沢大学つるま保健学会誌
(Journal of the Tsuruma Health Science Society, Kanazawa University)
巻:
31
号:
2
ページ:
1-14
発行年:
2008年02月01日
JST資料番号:
Y0841A
ISSN:
1346-8502
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)