文献
J-GLOBAL ID:200902228985270760
整理番号:05A0562993
内在性連想学習は海馬を従事させ、明示的連想学習と相互作用する
Implicit Associative Learning Engages the Hippocampus and Interacts with Explicit Associative Learning
著者 (8件):
DEGONDA Nadia
(Div. of Psychiatry Res., Univ. of Zurich, CHE)
,
MONDADORI Christian R.A.
(Div. of Psychiatry Res., Univ. of Zurich, CHE)
,
BOSSHARDT Simone
(Div. of Psychiatry Res., Univ. of Zurich, CHE)
,
SCHMIDT Conny F.
(Inst. for Biomedical Engineering (IBT), Univ. and ETH Zurich, CHE)
,
BOESIGER Peter
(Inst. for Biomedical Engineering (IBT), Univ. and ETH Zurich, CHE)
,
NITSCH Roger M.
(Div. of Psychiatry Res., Univ. of Zurich, CHE)
,
HOCK Christoph
(Div. of Psychiatry Res., Univ. of Zurich, CHE)
,
HENKE Katharina
(Div. of Psychiatry Res., Univ. of Zurich, CHE)
資料名:
Neuron
(Neuron)
巻:
46
号:
3
ページ:
505-520
発行年:
2005年05月05日
JST資料番号:
T0649A
ISSN:
0896-6273
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)