文献
J-GLOBAL ID:200902241946576769
整理番号:07A0271771
バナー広告への単純接触が商品評価と購買意図に及ぼす効果
The Influences of Banner Advertisement Exposure on Products Evaluation and Purchase Intention
著者 (5件):
松田憲
(Kyoto Univ.)
,
平岡斉士
(Kyoto Univ.)
,
杉森絵里子
(Univ. Tokyo)
,
杉森絵里子
(Soci. Promotion of Sci. (JSPS))
,
楠見孝
(Kyoto Univ.)
資料名:
認知科学
(Bulletin of the Japanese Cognitive Science Society)
巻:
14
号:
1
ページ:
133-154
発行年:
2007年03月01日
JST資料番号:
L4140A
ISSN:
1341-7924
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
日本語 (JA)