文献
J-GLOBAL ID:200902251601323430
整理番号:08A0915238
子供の食品選択におけるテレビの食品広告の銘柄を超えた影響:体重状態の影響
Beyond-brand effect of television food advertisements on food choice in children: the effects of weight status
著者 (7件):
HALFORD Jason C G
(Univ. Liverpool, Liverpool, GBR)
,
BOYLAND Emma J
(Univ. Liverpool, Liverpool, GBR)
,
HUGHES Georgina M
(Univ. Liverpool, Liverpool, GBR)
,
STACEY Leanne
(Univ. Liverpool, Liverpool, GBR)
,
MCKEAN Sarah
(Univ. Liverpool, Liverpool, GBR)
,
DOVEY Terence M
(Univ. Liverpool, Liverpool, GBR)
,
DOVEY Terence M
(Staffordshire Univ., Stoke-on-Trent, GBR)
資料名:
Public Health Nutrition
(Public Health Nutrition)
巻:
11
号:
9
ページ:
897-904
発行年:
2008年09月
JST資料番号:
W1709A
ISSN:
1368-9800
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)